Podnikateľský sektor utrpel veľké straty. Viaceré firmy boli nútené obmedziť výrobu na minimum, čím ostalo bez práce veľa ľudí. Koronakríza zasiahla nás všetkých, najviac to ale pocítil podnikateľský sektor.

Ak sa vám za posledné týždne znížil počet objednávok, predávate cez internet a chceli by ste ich opätovne zvýšiť, poradíme vám, ako zefektívniť vaše podnikanie.

Zmena prepravcu tovarov

Jedným z mnohých problémov podnikateľov, ktorí predávajú cez internet, je aj zlý výber prepravcu tovarov. Ak dovoz tovaru mešká, alebo príde do cieľa znehodnotený, či čiastočne poškodený, môže to uškodiť vášmu biznisu.

Ak ste na zákazníckom centre zaznamenali sťažnosti týkajúce sa prepravy tovaru, odporúčame vám ukončiť zmluvu s prepravcom a nájsť si spoľahlivého, ktorý vám tovar dopraví podľa dohody do cieľovej stanice. Zmena prepravcu tovarov vám pomôže zefektívniť vaše podnikanie. Väčšina podnikateľov sa rozhoduje najmä pre bezproblémovú kamiónovú prepravu.

Zľavové kódy

Ak chcete zefektívniť vaše podnikanie, ponúknite zákazníkom možnosť využiť zľavové kódy. Použitie týchto kódov časovo obmedzte na nejaký čas. Takýmto spôsobom sa vám podarí zefektívniť podnikanie tým, že zvýšite predaj, preriedite sklad a hlavne prilákate nových zákazníkov na váš eshop.

Zľavy vždy boli a budú veľkým magnetom na zákazníkov a platí to aj v tomto období, kedy väčšina z nás sa obávala o príjem a zamestnanie.

Ak chcete úspešne predávať cez internet, odporúčame zmeniť prepravcu tovarov (ak tovar distribuujete do partnerských predajní) a použiť zľavové kódy, ktoré prilákajú nových zákazníkov a zákazníkov budú motivovať k objednávaniu tovaru.

Pomôcť vám môžu aj lepšie popisky k produktom, či nové reálnejšie fotografie produktov predávaných cez eshop. Koronakríza zasiahla všetkých podnikateľov, avšak situácia sa zlepšila a pocítite to aj vo vašej firme.