PR článok | Foto: Jane0606 / Shutterstock.com | 24.7.2021

Google reklama v roku 2021 je čoraz viac o automatizácii

Reklama na internete sa počas pandémie koronavírusu ukázala ako jeden z najefektívnejších spôsobov, ako si zachovať svoj biznis. Väčšina online reklamy aj v roku 2021 prebieha prostredníctvom Google, ktoré čoraz viac pristupuje k automatizácii.

Reklame na internete aj v roku 2021 vládnu populárne PPC reklame, prostredníctvom ktorých množstvo obchodov a ďalších projektov dokázalo udržať svoj biznis aj v časoch pandémie koronavírusu.

Či už sa jedná o najznámejšiu a najpoužívanejšiu Google reklamu, alebo PPC reklamy na sociálnych sieťach, všetky prešli v poslednom roku rýchlym vývojom, ktorému vládne jeden princíp.

Tým je čoraz väčšia automatizácia procesov, ku ktorej pristupujú najväčšie technologické firmy sveta.

Nechajte to na nás

Niečo také si zrejme povedal Google pred pár rokmi, ktorý čoraz viac tlačí na automatickú optimalizáciu reklamných kampaní.

Všetko funguje vďaka umelej inteligencii a jej schopnosti učiť sa, kedy má reklamu zobraziť tak, aby kampaň dosiahla čo najväčšiu mieru konverzie.

Google pri svojej reklame ide ešte ďalej, keďže častokrát vy, ako správca kampane, nemáte úplnú kontrolu nad tým, ako sa míňa rozpočet, ktorý bol na reklamu určený.

Dôkazom toho, je aj čoraz menej kľúčových a zaujímavých dát, ktoré v nástroji Google Ads môžete nájsť.

Práve absencia týchto dát tak dáva firme do rúk moc rozhodnúť o tom, do ktorej aukcie danú reklamu pošle.

Je tento prístup správny a čo to znamená pre podnikateľov?

Google chce podnikateľom a majiteľom obchodov ukázať, že v budúcnosti zvládne ich reklamné kampane spravovať úplne sám bez zásahu agentúr či freelancerov.

Ľudia, ktorí sa reklamou na internete zaoberajú, tak budú musieť opäť o čosi viac prispôsobiť svoju prácu a zvyknúť si vyhodnotiť dáta, ktoré kvôli automatizácii nebudú kompletné.