TS TV Markíza (Lukáš Kočišek) | 10.5.2018

Druhý ročník Hýbsa days pokračuje už túto nedeľu vo Zvolene

Séria podujatí Hýbsa days v piatich slovenských mestách pokračuje už najbližšiu nedeľu, 13. mája eventom vo Zvolene. Rodiny s deťmi budú mať možnosť zažiť atmosféru skutočných pretekov, zabaviť sa, stretnúť sa so známymi osobnosťami z televíznej obrazovky a naučiť sa niečo o zdravej strave a správnom cvičení.

Návštevníci, ktorí zavítajú na zvolenské Námestie SNP, sa môžu tešiť na koncert Mira Jaroša, či tanečný workshop Street Dance Academy Laciho Strika. Naživo sa tiež budú môcť stretnúť s deťmi zo seriálového megahitu Oteckovia a s fenomenálnou biatlonistkou Anastasiou Kuzminovou.

Podporiť projekt prídu do Zvolena aj známe tváre z obrazoviek televízie Markíza ako Oliver Oswald, Karin Qayumová, Gizka Oňová, Lenka Šóošová, či Martin Bagar. Mirka Luberdová spolu s Viktorom Bielikom ukážu, ako zdravo a chutne variť pre deti. Moderátorsky bude podujatím sprevádzať Roman Juraško. Cieľom projektu Hýbsa Slovensko je prístupnou, hravou a najmä zábavnou formou ukázať, že zdravý životný štýl nie je niečo, čo by človeka v živote obmedzovalo, ale naopak, čo môže priniesť množstvo príjemných chvíľ.

Deti môžu súťažiť v rôznych športoch ako je beh, bicyklovanie či kolobežkovanie, vyskúšať si môžu aj novinku v podobe štafety. Do disciplín sa môžu zapojiť aj so svojimi rodičmi a starými rodičmi. Medailami budú odmenení nielen víťazi, ale všetci, ktorí sa dostanú až do cieľa.

„Aj tento rok chceme urobiť niečo pre zdravie detí aj celých rodín, pretože to považujeme za mimoriadne dôležité. Projekt Hýbsa Slovensko je veľmi akčný, zábavný a motivuje ľudí, aby sa hýbali v exteriéri, čo je veľmi pozitívne,“ povedal Matthias Settele, generálny riaditeľ skupiny Markíza.

Úspešný projekt so smelými ambíciami získal tento rok podporu v silných partneroch, ktorí sa s jeho myšlienkou stotožňujú. Partneri budú súčasťou Hýbsa days, počas ktorých ponúknu deťom a ich rodičom atraktívny program, ktorí ich niečo naučí i zabaví.

„Zdravé stravovanie a pravidelné športové aktivity by mali byť súčasťou nášho dennodenného života. Slováci a Slovenky kladú čoraz väčší dôraz na kvalitné čerstvé potraviny a lokálne produkty od slovenských výrobcov. Sme radi, že máme možnosť priviesť na zdravšiu cestu aj ďalších ľudí prostredníctvom projektu Hýbsa Slovensko,“ uviedla Denisa Pernicová, marketingová riaditeľka generálneho partnera projektu Billa Slovensko.

„Cieľ znovu navrátiť šport do života nielen tých najmenších nám bol od počiatku veľmi blízky. Aby sme túto výzvu podporili čo najsilnejšie, rozhodli sme sa venovať do žrebovania hviezdu našej ponuky a najnovší model Novú Dacia Duster,“ hovorí Richard Evanson, generálny riaditeľ hlavného partnera projektu Renault Slovensko, importéra značky Renault a Dacia.

Štartovným v hodnote 5 eur prispejete na podporu dobrej veci. „Získané finančné prostriedky zo štartovného pôjdu do Nadácie Markíza, ktorá ich venuje na podporu Pediatrického oddelenia v Nemocnici Zvolen, a. s.,“ hovorí predsedníčka správnej rady Nadácie Markíza Marianna Trnavská.

 

Fotogaléria