V rámci projektu Čerstvé hlavičky dostáva každý týždeň ovocie alebo zeleninu od Kauflandu takmer 23 tisíc žiakov zo 62 základných škôl. Sú medzi nimi i žiaci Základnej školy Petra Jilemnického vo Zvolene. Kaufland pre nich zorganizoval aj zábavno-vzdelávacie podujatie zamerané na zvýšenie motivácie detí v jedení ovocia a zeleniny.

Cieľom projektu Čerstvé hlavičky je priniesť do slovenských základných škôl viac čerstvých potravín a motivovať deti, aby ich jedli s chuťou a v dostatočnom množstve. Preto Kaufland hľadal v rámci projektu partnerskú školu pre každú svoju predajňu. Takouto školou sa stala aj Základná škola Petra Jilemnického vo Zvolene, ktorá od Kauflandu získala na každý týždeň 200-gramov ovocia alebo zeleniny pre každého svojho žiaka na celý školský rok 2019/2020.

„V Kauflande nám záleží na svete, v ktorom žijeme, a aj na budúcnosti našich detí. Vytvorili sme projekt Čerstvé hlavičky, v rámci ktorého motivujeme deti k tomu, aby jedli zeleninu a ovocie. Počas školského roka sa môžu tešiť na tradičné produkty, ako sú kaleráb, mrkva, hruška, ale aj na exotické ovocie, ako je kivi a kaki,“ vysvetlila Erika Turček Pfundtnerová, projektová manažérka pre spoločenskú zodpovednosť (CSR) spoločnosti Kaufland.

Kaufland okrem rozdávania ovocia a zeleniny pripravil pre školy aj sériu vzdelávaco-zábavných podujatí, ktorých cieľom je podporiť myšlienku projektu. V piatok 20. decembra priniesol aktivity aj do Základnej školy Petra Jilemnického vo Zvolene. Žiaci sa mohli tešiť z rozličných športových aktivít, simulácie obezity či krátkozrakosti, tvorivých dielní, hier, ale aj ochutnávok a kvízov, ktorými otestovali svoje novonadobudnuté znalosti z prednášky o zdravej výžive s výživovou odborníčkou Jankou Trebulovou.