PR článok | Foto: Jelena Zelen / Shutterstock.com | 9.2.2021

Budete pracovať z domu? Zariaďte si domácu kanceláriu, v ktorej bude home office hračkou

Pandémia koronavírusu zavrela mnohých ľudí doma. Mnohí tak boli nútení zariadiť si doma priestor, z ktorého budú môcť pohodlne vykonávať svoju prácu. Home office mnohé firmy v zahraničí využívali aj pred pandémiou. Tie slovenské sa naň naučili práve teraz počas pandémie.

Ak budete pracovať z domu, zariaďte si domácu kanceláriu práve podľa týchto pravidiel.

Zainvestujte do ergonomickej kancelárskej stoličky

Práve dlhé sedenie v kancelárii je problémom všetkých tých, ktorí pracujú práve v takomto prostredí. Kým zamestnávatelia nie sú ochotní vo väčšine prípadov investovať do ergonomických kancelárskych stoličiek, pri zariaďovaní domácej kancelárie to určite nezanedbajte.

Investícia do ergonomickej kancelárskej stoličky je vlastne investíciou do zdravia. Stoličku využijete aj po návrate do práce.

Zabezpečte si tlačiareň

Ak budete zariaďovať domácu kanceláriu, zabezpečte si aj tlačiareň. Aby ale mohla fungovať, potrebujete nové náplne do tlačiarní. Kvalitné lacné tonery dnes nie je problém objednať aj cez internet, čo v súčasnej dobe určite využijete.

Tlačiareň majte na dostupnom mieste, ideálne hneď vedľa počítača, aby ste mali tlač pod dohľadom.

Dôkladne vyberajte tonery do tlačiarne

Pri výbere tonerov ale dávajte pozor na značku. Ak si objednáte tlačiareň značky Samsung, budete potrebovať tonery Samsung. Vždy je potrebné pri toneroch zohľadniť nielen samotnú značku, ale aj typ tlačiarne. Predávajú sa totiž laserové a atramentové tlačiarne a skôr, ako si kúpite tonery, musíte vedieť, či nové tonery máte vyberať z ponuky laserových, alebo atramentových.

Organizér na dokumenty

Buď vedľa tlačiarne, alebo aj na kancelárskom stole, ak je dostatočne veľký, majte umiestnený organizér na dokumenty. Môžete si do neho uložiť potrebné papiere na prácu, faktúry, ale aj iné potrebné dokumenty, ktoré potrebujete mať v domácej kancelárii.