Analýza kľúčových slov je jednou zo základných disciplín, ktoré potrebujete zvládnuť, ak chcete aby vaša online kampaň uspela. S nástrojmi, ktoré vám dnes predstavíme bude tvorba analýzy kľúčových slov pre vás o čosi jednoduchšia záležitosť.

Uspieť na internete si dnes okrem množstva práce a času vyžaduje aj zvládnutie niekoľkých náročných disciplín, ktoré s reklamou na internete úzko súvisia.

Jednou z nich je aj analýza kľúčových slov, o ktorej by sme mohli povedať, že práve u nej väčšina online reklám začína.

Práve pomocou tejto analýzy totiž prídete na to, aké kľúčové slová vaši potenciálni zákazníci hľadajú.

Vďaka správnym kľúčovým slovám následne viete efektívne cieliť reklamné kampane na zákazníkov, ktorí by mohli mať o vaše produkty či služby záujem.

Ako však takúto analýzu vytvoriť?

Nástroje, ktoré vám s tým pomôžu

S tvorbou analýzy kľúčových slov vám pomôže hneď niekoľko šikovných nástrojov.

Tým základným je určite plánovač kľúčových slov od samotného Google, ktorý nájdete v aplikácii Google Ads.

V tomto nástroji sa môžete pozrieť na orientačnú hľadanosť vybraného kľúčového slova aj s mierou konkurencie, ktorá na toto kľúčové slovo existuje.

Collabim

Mimoriadne populárnym nástrojom pre všetkých, ktorí potrebujú vytvoriť analýzu kľúčových slov je nástroj Collabim. Práve on vám totiž podobne ako Google plánovač, ukáže hľadanosť kľúčových slov no jeho výsledky sú o čosi presnejšie, ako v prípade nástroja od Google.

Marketing Miner

Ďalším mimoriadne kvalitným a presným nástrojom je Marketing Miner, ktorý okrem analýzy kľúčových slov dokáže taktiež merať vaše pozície na vybrané kľúčové slová, kontrolovať indexáciu stránok či vytvárať prehľadné analýzy.

Nechajte si poradiť

Všetky nástroje, o ktorých sme v dnešnom článku písali, sú skvelé a ich kombináciou dokážete vytvoriť skutočne mimoriadne funkčnú a prínosnú analýzu kľúčových slov.

Ich ovládanie a správne pochopenie však nie je tak jednoduché, ako sa môže na prvý pohľad zdať, a preto vám odporúčame tvorbu analýzy kľúčových slov zveriť do rúk odborníkom, ktorí s nimi majú skúsenosti.